Fra venstre: Bluebee, Buffy, Buddy, Balou, Louie, Angel og Biscuit.

fredag den 9. januar 2009

De har gjort det igen ...

Emmy og Biscuit har igen sikret sig en flot titel. Det blev dog ikke en NM titel, som man måske kunne have forvente i fortsættelse af deres deltagelse ved NM, men en titel som Best International Team Of The Year.
Jeg har sakset en del af begrundelse for titlen fra Dog Dancing Dagbogen - hvor resten også kan læses:


"This handler is in my opinion one of the best dog trainers of HTM the world has to offer. Having seen all her dogs work to an exceptionally high standard, I am ever so happy she has won this category.
Biscuit the Sheltie is absolutely fantastic he works like a dream - well I suppose the best compliment


I could give, is to say that seeing him work and observing his character and nature has made me think (albeit fleetingly): I would love a sheltie if I could get one like him.

HE IS A LITTLE SUPERSTAR.

They are Denmark's finest, Emmy Simonsen and The Charmed Ones' Biscuit in Blue".


Det er jo bare helt fantastisk at læse dette - ikke mindst for os som opdrættere af Biscuit.

Et KÆMPE STORT tillykke til Emmy og Biscuit for deres præstationer og ikke mindst denne titel.


1 kommentar: